۱۳۹۱ مهر ۱۶, یکشنبه

نقشه چینی سایت نزدیک به شریعتمدار ی برای استاد آواز ایران!


آیا شجریان متهم است؟ 
البته این سایت بیشتر از روی سوزش و خباثت این به قول خودش توطئه را چیده تا استاد آواز ایران تحته فشار قرار بده!
ده روز پس از بازگشت آقای آواز!

ورود بی مانع وی به کشور و اظهار نظرش در فرودگاه این سوال را در افکار عمومی به وجود آورد که آیا وی طبق قانون متهم شناخته نمی شود و آیا نباید به اتهام وی رسیدگی کرد؟
"صراط" - بامداد روز پنج شنبه 6 مهر 1391 فرودگاه امام خمینی (ره) شاهد ورود محمد رضا شجریان به کشور بود.

وی که از سوی هوادارانش به استاد آواز مشهور شده است، در جریان فتنه 88 پس از بی حرمتی و هتاکی گسترده به دولت منتخب مردم و همچنین کسانی که به کاندیدای مورد نظرش رای نداده بودند از کشور خارج و پس از آن با حمایت گسترده رسانه های معاند و ضد انقلاب مواجه شد.








شجریان پس از سه سال و بدون هیچگونه مانع و مشکلی وارد کشور شده و حتی به هواداران خود قول حضور در کنسرت همایون شجریان را نیز داده است.




به گزارش سرویس سیاسی صراط، ورود بی مانع وی به کشور و اظهار نظرش در فرودگاه این سوال را در افکار عمومی به وجود آورد که آیا این استاد آواز طبق قانون متهم شناخته نمی شود و آیا نباید به اتهاماتش رسیدگی کرد؟
این در حالی است که بسیاری از چهره ها و شخصیت های مختلف به دلیل مواضع بی شرمانه شان علیه نظام و توهین به مقامات ارشد، توسط دستگاه قضایی محاکمه و مجازات شده اند .
طبق ماده 500 قانون مجازات اسلامی ، هر کس علیه نظام جمهوری اسلامی ایران یا به نفع ‌گروه‌ها و سازمان‌های مخالف نظام به هر نحو فعالیت تبلیغی نماید به حبس از سه ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

اکنون پس از گذشت بیش از ده روز از حضور شجریان در کشور، و عدم برخورد مناسب با وی به دلیل اظهاراتش پیرامون جمهوری اسلامی ایران، این شائبه را برای طرفدارانش ایجاد کرده است که محبوبیت شجریان مانع برخورد با او شده است. این در حالی است که مسئولین دستگاه قضایی برای اجرای عدالت به میزان محبوبیت و وابستگی افراد به قدرت نگاه نکرده و تلاش خود را برای جاری شدن قانون به کار بسته اند .

از یک سو وی تنها چهار روز پس از مهدی هاشمی رفسنجانی به کشور بازگشت که این قضیه در نوع خود قابل توجه است و از سوی دیگر ورودش پس از سه سال و اندی دوری از مام وطن، در زمانی اتفاق افتاده است که کمتر از یک سال تا برگزاری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و رسانه های ضد انقلاب نیز از هم اکنون در اندیشه ی طراحی فتنه ای جدید در کشور هستند.

شاید بعضی افراد بر این اعتقاد باشند که باید به وی به خاطر هنرش احترام گذاشت اما نباید این نکته را فراموش کرد که این هنرمند آواز خوان که به وسیله ی همین به ظاهر هنر، به همراهی با خواننده زن علیه نظام و در حمایت از قرآن سوزی عاشورای 88 کمک کرده است.

بی شک هنر و علم به تنهایی ارزش نیست، ابلیس ازهمه عالمان علمش بیشتر است ولی ازدرگاه خداوند رانده شده است. ارزش هنرمند به هنر اصیل او در خدمت به ملتش است و اگر دشمنان هر ملت از کار کسی رضایت داشته باشند باید در درستی کار آن هنرمند شک داشت و بلکه بر انحراف او از آرمانهای مردمش یقین پیدا کرد.

گفتنیست وی علاوه بر تقابل با نظام، عناد خود به اسلام را نیز در گفتگویی با صدای آمریکا در تاریخ 15شهریور1388 به نمایش گذاشت.

وی در آن مصاحبه ی بدون توجه به حرمت صدای زن گفت: " با ممنوع كردن بانوان از خوانندگي، بخشي از موسيقي را حذف كردند، مگر مي شود صداي سوپرانو در موسيقي نباشد؟ اميدوارم روزي به اين نتيجه برسند صداي زنها باعث تحريك مردها نمي شود، چطور صداي مردها باعث تحريك زنها نمي شود!؟"

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر