۱۳۹۱ مهر ۲۹, شنبه

توهمی بودن همه ی آخوندها میگید نه این متن را بخوانید ؟

جبرئیل در معراج شهر قم را به پیامبر نشان داده بود
محمد علی علوی گرگانی از مراجع تقلید قم می‌گوید برای حل مشکلات باید به امام دوازدهم شیعیان «پناه» برد و «جبرئیل» در «معراج» به پیامبر اسلام گفته بود شهر قم٬ خانه «اهل‌بیت» است.
به گزارش روز یکشنبه (۲۳ مهر) خبرگزاری حوزه٬ آقای علوی گرگانی این مطلب را در دیدار با گروهی از فرماندهان پلیس سراسر کشور بیان کرده است.
وی افزوده که «وقتی پیامبر به معراج رفتند، ‌ همه طبقات آسمان و درجات بهشت را به ایشان نشان دادند، از جمله آن‌ها سرزمین قم بود.»
آن‌طور که این مرجع تقلید گفته است: «پیامبر٬ سرزمین قم را از جبرئیل سوال کردند و جبرئیل هم گفت که اینجا سرزمینی است که پاره تن شما در آن‌جا دفن می‌شود.»
علوی گرگانی در بخش دیگری از سخنان خود به نقل از امام ششم شیعیان چنین گفته که «خانه خدا کعبه است و خانه رسول‌ خدا مدینه و خانه علی٬ کوفه و خانه اهل‌بیت٬ قم است.»
اظهارات این مرجع تقلید در شرایطی ایراد می‌شود که شهر قم براساس گزارش‌های رسمی در حال حاضر دومین شهر طلاق و آلوده‌ترین شهر اینترنتی در ایران است.
قم یکی از مذهبی‌ترین شهر‌های ایران محسوب می‌شود که مرکز اصلی مراجع تقلید و طلاب حوزه‌های علمیه مفت خور ایران و جهان است و در عین حال این آخوند چرا نمیگه همون پیامبر در معراجش چرا نگفته این شهر فقر و فحشاء که من میبینم کجاست ؟
خدایا اگه وجود داری ما را از دست این تو همی های ادم کش نجات بده !!!!!!!!!!
البته خدا هم الان به من نیش خندی میزنه و میگه اسکل من چیکاره ام خودتون باید دست به کار شوید ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر