۱۳۹۱ آبان ۱, دوشنبه

یک نظر در مورد آینده نظام دیکتاتور آخوندی ؟

كلاه شرعي آخوندي و شرف علي خامنه اي و آينده نظامش
همه مردم ايران و حتی جوامع جهاني از شرف آخوندان و به ويژه علي خامنه اي و دستگاه دروغپرداز و شياد او باخبرند و احتياجي به مرور و تحليل و تفسير در مورد اين قوم فاسد و جنايتكار كه مردم ايران را با زور اسلحه و مشتي اراذل و اوباش به گروگانگيري ٣٣ ساله به عمر ننگين خود ادامه ميدهند; هم ضروتي ندارد -
كيست كه نداند - اما بحث بر سر ماندگاري رژيم با تمام پليدان زير و درشت آن ست كه از همه سو در محاصره قرار گرفته كه نه راه پيش دارد و نه راه پس و عقب نشيني. ولی در آخر آقا جام سر خواهد کشید اما....اما زمانی این اتفاق خواهد افتاد که کشور به عهد قاجاریه برگشته  (البته دوره قاجاریه دوره مورد علاقه خایه منی است)و کشور دیگرتوان ایستادن را ندارد
اما از انتخابات آينده ي بي آينده ي خود ميگويند!!!؟؟؟ شرايط دردناك نظام ستمگر علي خامنه اي در چنان گردابي گرفتار شده ست كه امكان فرار و قسر در رفتن از اين گرداب تقريبا صفر است و اين تو بميريها از آن تو بميري ها نيست!! 
علت و دلائل آنهم بدين صورت است : دو اصل مهم;
١ - خيزش ٨٨ كه نظام را بي آينده كرد و به جهانيان ثابت نمود كه حكومت علي خامنه اي و اصولا جمهوري اسلامي را نمي خواهند و از آن انزجار و نفرت دارند - شعارهاي مردم درخيابانها صحت آنرا هم ثابت ميكند.
٢ - تحريم نفت و هم اكنون گاز; فروش ودزدي منابع مردم ايران بوسيله علي خامنه اي و برادران قاچاقچي خوشبختانه به يك سوم كاهش يافته است; به بياني ديگر راه شريان تنفس غارتگران در حال بسته شدن كامل در حركت است.
٣ - بخاطر دو اصل مهم بالا ; اصل سوم كه همان آغاز خيزش مردم بويژه ده ميليون گرسنه هم هر آن و لحظه امكاني صددرصدي است كه وقوع آن هم تا دو ماه دیگر  صدرصدداست.
٤ - حمله نظامي امريكا كه خامنه اي جنايتكار باعث آن خواهد شد هم يكي ديگر از اصل و عواملي ست كه علي خامنه اي و نظامش را ازاين گرداب به ته دريا خواهد فرستاد و مضافا اينكه اين حمله به مراكز سركوب و قدرت علي خامنه اي خواهد بود مانند مراكز فرماندهي بسيج سپاه و وزارت اطلاعات سپاه و هرگونه مراكز جاسوسي و مجلس و تمام مراكز دولتي در پاستور و حتا مراكز و پناهگاهاي سري علي خامنه اي و تمامي مزدوران رده اول حكومت - بيشتر مزدوران دولتي و اطرافيان نزديك به خامنه اي ( ذات مزدور همين است و فرقي نميكند براي كي مزدوري ميكند چه علي خامنه اي باشد و چه امريكا) تمامي مخفيگاه ها را به امريكا خبر داده اند و به مزدور هيچگاه شك نكنيد و مزدور مزدور است; آنهم در حكومتي كه از سر تا پا فاسد است.
اما  حمله امريكا را بعيد است زيرا همان امريكا هم ميداند كه تحريم ها بطور قطع به سرنگوني حتمي اين رژيم پليد خواهد انجاميد.به همین خاطر هم است که اسرائیل را از حمله به ایران منع کردند 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر