۱۳۹۱ آبان ۱, دوشنبه

عریضات استاد یونجه خوری (آخور خایه منی)


خرید و فروش ارز و طلا در شرایط تحریم حرام است

کاظم صدیقی٬ امام جمعه موقت تهران می‌گوید: «در این شرایط اقتصادی کشور اگر کسی به فکر پر کردن جیب خود باشد به دشمن کمک کرده و در حکم محاربه با امام زمان است.»
 آقای صدیقی این مطلب را روز یکشنبه (۳۰ مهر) در مراسمی در مسجد بازار تهران بیان کرده است.
وی گفته که «امروز خرید و فروش ارز و طلا با حرص و ولع در شرایطی که تحریم‌ها می‌خواهد برای ما مشکل ایجاد کند، کاری حرام و غیرشرعی است.»(پس چرا وقتی آقازادها ماشین لوکس را وارد میکنن حرام نیست اما مردم عادی دنبال ارز و سکه میرن حرام میشه   اگر کمی به عقب برگردی و به گفته های خودت رجوع کنی متوجه میشوی ( یکبار گفته بود رهبری خدمت امام زمان رسیده اما ایشان را نشناخته خوب دردیدار دونفره بین خامنه ای وامام زمان به امام زمان دستور دهند که کمی از دلار های خزانه داری آمریکا را بار زده و به سرزمین اهل بیت بیاورند تا کمی از مشکلات نماینده خدا کاسته شود ) البته ارز و طلا برای شما هر چقدر گران شود بهتر است چون هر روز بر ارزش دلارهای آقازاده افزوده میشود 
امام جمعه موقت تهران افزوده است: «دشمنان که از هر طریقی نتوانستند این ملت را از پای درآورند امروز به فکر افتاده‌اند در مساله اقتصادی مردم را زیرفشار قرار دهند.»
به گفته صدیقی «امروز مساله تهدید‌ها، تهدیدهای اقتصادی است و دشمنان درنظر دارند از راه افزایش نرخ ارز مردم را با مشکل مواجه کنند.»البته این مردم سی ساله که با مشکل زندگی میکنند همیشه در اضطراب بودند این اولش ماجراست 
بازار سکه و ارز در ماه‌های اخیر در ایران به شدت آشفته شده به طوری که نرخ ارز در هفته‌های اخیر افزایش بی‌سابقه‌ای پیدا کرده است.
گروهی از محافظه‌کاران و نمایندگان مجلس از ناکار‌آمدی دولت محمود احمدی‌نژاد به عنوان مهمترین عامل این آشفتگی‌ها نام می‌برند.
آدم کشی چی؟حرام نیست؟تجاوز به مردم در زندان حرام نیست؟
دوستی به من  میگفت  با همین قرآن استخاره کردم برای این که پولم رو تو بانک بزارم یا سکه بخرم؟ در اومد به این مضمون که خرید سکه وطلا هم خشنودی خدا رو در پی داره وهم سود ومنفعت باور نکردنی داره!!(هنوز که هنوزه توکفم از جواب درست این استخاره!تازه از دفتر یکی از علما این استخاره رو گرفتم!!)چون بهد این که سکه خریدم (تابستون) 500هزار تومن رفته روش!
راستی در این شراط تحریم فاحشه های میرداماد قیمت را برده اند بالا ایا این حرام هست؟ البته فاحشه ها  هم دیگر ریالی خمینی دجال روش است قبول نمیکنند دلار میخوان؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر