۱۳۹۱ مهر ۸, شنبه

تا حالا نمیدونستم خدا اول علی چلاق را آفریده بعد بقیه را ؟


واقعا برای خودم  این مردم تاسف و حرص میخورم که چه آدم های بی مغزی مثل این صدیقی ها  حکومت میکنن که در خایه مالی از مقام بی مغز  واقعا مزخرف رهبری از همدیگر  سبقت میگیرند

صدیقی:ولایت‌فقیه جلوه‌ای‌ازسلطنت خداست علت‌سقوط شیطان،ضدیت باولایت‌فقیه بود

گروه سياسي: امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ولایت فقیه جلوه‌ای از سلطنت خداست، گفت: انسان وقتی به سعادت دنیایی می‌رسد که زیر پرچم و خایه  کسی قرار گیرد که بالاتر از او فقط خداست که آن یک نفر ولایت فقیه است.

حجت الاسلام کاظم صدیقی در مراسم گرامیداشت شهید هاشمی نژاد که در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار شد، تصریح کرد: انسان وقتی به سعادت دنیایی می رسد که زیر پرچم کسی قرار گیرد که بالاتر از او فقط خداست که آن یک نفر ولایت فقیه است. امام جمعه موقت تهران بیان داشت: شیطان ۶۰۰۰ سال عبادت کرد و در این سال ها در کارنامه او حتی یک گناه هم وجود نداشت؛ اما عاملی که باعث شد که شیطان از اوج سقوط کند ضدیت با ولایت فقیه بود؛ بنابراین اگر می خواهیم به سعادت نهایی دست یابیم باید زیر پرچم ولایت فقیه قرار بگیریم.

صدیقی ادامه داد: زمانی که خداوند آدم را در بهشت آفرید انسان برای تهیه خوراک و پوشاک و مسکن دغدغه ای نداشت؛ اما زمانی که گرفتار حرص و به وسوسه شیطان به گناه آلوده شد خداوند او را به زمین فرستاد. وی با بیان اینکه زمین کثرت است و زمینی ها به دلیل جسم حائل آینده را نمی بینند، خاطرنشان کرد: دست انسان به مستقیم به عرش خدا نمی رسد؛ اما همین خداوند کسانی را در این عالم آفریده که بدون واسطه به ذات احدیت پناه برده اند و از او طلب آمرزش و روزی می کنند. ما در بین علما افرادی مانند آیت الله بهجت و آیت الله کوهستانی را داشته ایم که بی واسطه به رحمت ذات حق دست یافته‌اند. وی بیان داشت: چرا خدا عبادت صبحگاهی را نصیب بعضی ها می کند؟ این امر به این دلیل است که آنها در بعد تشخیص حق و باطل و معرفت به تعالی رسیده اند و همه باید سعی کنیم در مسیر خدا گام برداریم که اگر این کار را انجام دهیم خداوند متعال هیچ وقت انسان را در فرازو نشیب های زندگی تنها نمی گذارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر