۱۳۹۱ شهریور ۳۰, پنجشنبه

چرا تمام دستمال های عزما در مجلس از قاتل کهریزک حمایت کردند ؟

آیا حکم حکومتی باعث نشده تمام دستمال هایعزما  در مجلس از قاتل کهریزک حمایت کنن احتمالا مقام عزما دیدن قضیه زیاد داره کششششششششششش میاد مموتی که ول کن نیست با هر ترفندی شده این جانی را ابقا خواهد کرد خواسته  با حکم حکومتی همه حرف و حدیث ها را در مورد مرتضوی را به اتمام برساند چون قضیه هر چقدر کش پیدا بکنه احتمال لو رفتن جنایت های دیگر این جانی بشه  البته چیزی را از یاد برده که تملم جنایت های مرتضوی و امثال مرتضوی ها   در مغز و دل ها ثبت شده و هیچ وقت از یاد نسل من که در خیابان جان دادن ندا ها و سهراب ها را دیدیم  فراموش نخواهیم کرد و به نسل های بعدی منتقل خواهیم کرد تا دیگر کلاه گشادی را که دین و جاهلیت بر سر پدران ما گذاشت سر انها نرود
(دین داشتن یعنی جاهل بودن )


 در پایین نظر یکی از دستمال های عزما را که از هم از سعید مرتضوی و هم از سعید امامی حملیت کرده است جلب میکنم


روح اله حسينيان در خصوص نامه حمايتي برخي از نمايندگان از سعيد مرتضوي رئيس سازمان تامين اجتماعي گفت: آقاي عبدالرضا عزيزي رئيس كميسيون اجتماعي مجلس اين نامه را نزد من آورد و من آن را خواندم. استنباط من اين بود كه اين نامه تشكر از رئيس جمهور به خاطر انتصاب و ابقاي مرتضوي در سازمان تامين اجتماعي است و به همين دليل آن را امضا كردم. اين نامه جعلي نبوده و اينجانب متن نامه را ديدم.

وي خاطرنشان كرد: آقاي مرتضوي آدم خوبي است. فردي انقلابي است. در سخت ترين شرايط از انقلاب و نظام دفاع كرد. زماني كه مقام معظم رهبري در مصلي تهران سخنراني كرد، آقاي مرتضوي تنها قاضي اي بود كه در مقابل جريان اصلاح‌طلبان ايستادگي كرد.
حسينيان تصريح كرد: سزاوار نيست كه نيروهاي انقلاب به دست نيروهاي خود تخريب شوند. اين خواست دشمنان نظام و آمريكاست كه نيروهاي انقلاب به دست نيروهاي خودي تخريب شوند.

چهره شاخص مجلس در خصوص اعلام برخي از نمايندگان مبني بر جعلي بودن اين نامه، جعل امضاي آنها در پاي اين نامه و تغيير متن نامه پس از گرفتن امضا از نمايندگان گفت: اينكه يك عده از نمايندگان بعد از حمله مطبوعات حرف خود را پس مي گيرند، به خودشان مربوط است.
روز سه‌شنبه در رسانه ها اعلام شد ۱۱۸ نماينده در نامه اي به رئيس جمهور از تغيير صندوق تامين اجتماعي به سازمان و ابقاي سعيد مرتضوي در رياست آن تشكر كردند. البته عبدالرضا عزيزي رئيس كميسيون اجتماعي مجلس تعداد نمايندگاني كه اين نامه را امضا كردند را ۱۶۴ نفر اعلام كرد.
برخي نمايندگان روز چهارشنبه در صحن مجلس نسبت به تهيه و امضاي اين نامه واكنش منفي نشان داده و آن را جعلي خواندند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر