۱۳۹۱ شهریور ۳۰, پنجشنبه

نظر آیت‌الله قوری همدانی در مورد مجله فرانسوی


حضرت آیت‌الله قوری همدانی با اشاره به اقدام ننگین مجله فرانسوی در توهین‌آمیز به ساخت پیامبر (ق) گفت: به نظر من باید به دولت فرانسه گوش‌مالی داده شود و سفیر فرانسه نیز از کشور اخراج شود. تا فرانسه ای ها از گرسنگی در استانه التماس قرار بگیرند

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حضرت آیت‌الله قوری همدانی با تبریک ایام فرخنده دهه کرامت به روحانیون مجلس بر اهمیت نقش علما و روحانیون در جامعه اسلامی تاکید کرد.

 وی با بیان اینکه در آیات و روایات هیچ قشری به اندازه علما تکریم نشده‌اند، گفت: روحانیون وظیفه سنگینی برعهده دارند و کار انبیا را ادامه می‌دهند.و باید همه گی پیامبر و امام شویم

 این مرجع تقلید در ادامه تصریح کرد: خدمت به مردم و مبارزه با دشمنان دین مهمترین وظیفه روحانیت است.

 این استاد دروس خارج فقه وداخل فقه و اصول حوزهبا بیان اینکه مسائل اقتصادی از مسائل مهم کشور است و نتایج آن به زودی نمایان می‌شود، افزود: گرانی مردم را در مضیقه قرار داده است.


 این مرجع تقلید با اشاره به اینکه در آیات و روایات از حرام بودن ربا سخن رفته است، گفت: در بانک‌های ما این مسئله به راحتی در جریان است.


 این استاد دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم سپس چاپ عکس‌های موهن و توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام در مجله‌ای فرانسوی را یادآور شد و این اقدام فرانسه را محکوم کرد.

 وی با بیان اینکه این اقدام ننگین مجله فرانسوی در زمانی اتفاق افتاده که کل جهان اسلام به خاطر نمایش فیلمی توهین‌آمیز به ساخت پیامبر (ق) در حال اعتراض هستند، گفت: به نظر من باید به دولت فرانسه گوش‌مالی داده شود؛ و خواستار اخراج سفیر فرانسه از کشور شد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر