۱۳۹۱ دی ۹, شنبه

توهمات یک بشکه ضد گلوله ؟


طوری توهم زده که گویی خود پی...غنبر خودش تو 9 دی حضور داشته و تو قران آمده بوده که 9 دی به خاطر نماینده خدا اتفاق میافته ؟ خاک بر سر توهمی و جلقوزت؟؟؟؟؟؟؟؟؟



فیروزآبادی: پیامبر(ص) پایه‌گذار 9دی بود

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: پایه گذار 9دی پیامبر خدا و ترویج دهنده این جریان امام خمینی(ره) بود، این که بزرگان ما می گویند 9دی با اصل انقلاب برابری می کند، بیانگر این موضوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح امروز شنبه در دومین مجمع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت بسیج، گفت: در سالروز 9 دی ماه باید همانطور که امام خامنه ای(ره)  فرمودند درباره چرایی، چگونگی و محتوای 9 دی صحبت کرد و یکی از بهترین بررسی ها پناه بردن به قرآن کریم برای درک عظمت 9 دی است. 

وی یکی از پایه های اصلی 9 دی را مودت و محبت اهل بیت پیامبر(ص) توسط ملت ایران اعلام کرده و افزود: راه رسیدن به این مودت و محبت طبق قرآن ایمان و عمل صالح است و با تبعیت از پیامبر و امام زمان مورد محبت او واقع می شویم؛ چرا که تبعیت از پیامبر تبعیت از خداست و واسطه فیض در هر عصری امام زمان(عج) است.
 
رییس ستاد کل نیروهای مسلح درباره معنی عبارت اولی الامر در قرآن کریم نایب اولی الامر را در غیاب امام زمان (عج) مشمول مودت خواند و تصریح کرد: این مودت باعث شد تا مردم به صورت خودجوش در سراسر کشور از خانه ها بیرون آمده و خروش عظیم 9 دی را در حمایت از اسلام، ولایت و رهبر نشان دهند.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر