۱۳۹۱ آذر ۱۰, جمعه

خدایا کی چشم برزخی من باز میشه ؟

خدایا کی چشم برزخی من باز میشه ؟ تا مقام مزخرف را در قیافه واقعی ببینم !به نظر  شما دوستان مقام مزخرف رهبری به چه شکلی خواهد بود !.....
آیا چشم برزخی من با چشم برزخی ماند بهجت و جمالدین گاپایگانی خواهد بود ؟

شاید اگر روزی چشم من باز شد ولی وقیحه را به چشم یا دنبالان خر دیدم که در ماهی تابه ای برای خوردن شیر های ایرانی سرخ میشود شاید ......

این را از سایت فارس نیوز خواندم و به خودم امید وار شدم  که من هم چشم برزخی دارم ...


مرحوم آیت‌الله سید جمال‌الدین گلپایگانی دوشنبه‌ها به قبرستان اصفهان می‌رفت و  اذکاری را در یکی از مقبره‌ها می‌خواند. یکی از اساتیدش این دستور العمل را به او داده بود. چندین بار این کار را تکرار کرد تا چشم برزخی او باز شد و دید که مرده‌ای را آوردند و یک قاری هم بالای سر او قرآن می‌خواند. ولی به جای آیات رحمت، آیات عذاب را می‌خواند. ایشان می‌گفتند: دیدم یک ملکی وارد مقبره شد؛ گرزی از آتش در دستش بود. این گرز را بر سر میت می زد و آتش به آسمان زبانه می‌کشید. ملک او را مورد عتاب قرار می‌داد که مگر این آیات را نشنیده بودی؟! آن قاری هم نمی‌دید میت زجر می‌کشید. بعد حال ایشان منقلب شد و با زحمتی خودشان را به حجره رساندند. این مطلب را مرحوم علامه حسینی تهرانی در کتاب معادشناسی نقل می‌کند




http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910908001025

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر